Tisdag

Ny dag och uppe i ottan som vanligt och få sätta sig i lugn och ro och kolla på nyheter med en kopp kaffe när jag ler för mig själv och tänker på hur fantastiskt bra jag har det😃
Ingen att ta hänsyn till på morgonen och bara gå omkring och njuta och lulla runt för mig själv med  kaffet och göra vad jag vill.
Kan inte bli bättre i livet.. 
Haft lite fika främmande så här på morgon kvisten och snart ska jag gå ut i solen och njuta av enda lediga dagen innan jag hoppar på mina natt skift igen..
Idag blir det en vända upp och fira min älskade dotter som fyller hela 28 år idag och tiden går så fort och dom blir också gamla😍😃😂
Idag för 28 år sen kom hon till världen klockan 10.50 i raketfart och jag blev mamma till mitt 5e barn..
Pappan hann inte ens in så det var klart när han och syskonen kom upp och tittade på underverket😍
Hela veckan ska det bli så här varmt och jag bara älskar det här vädret..
Man vet aldrig när det blir dåligt väder så bara passa på att njuta nu medans tid är..
När mannen kommer hem får det nog bli en vända till sommarstugan och bada lite tror jag och svalka av sig i sjön..
Skönt att ha en egen badplats dit ingen annan kommer..
Man Bara kan göra som man vill och inte ta hänsyn till nån annan..
Jag har nog lite lyxliv ändå jag..
Jag är glad för det minsta lilla i livet och det ska man vara också..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0