Tisdag

Ny dag och nya utmaningar och solen skiner lika fint som igår här..
Benen är lite bättre idag men jag har smörjt och smörjt och jag tackar gudarna för denna aloe Vera gel som finns i ren  100 % att köpa så dom läker fort ...
Men astman och allergin är fan inte kul nu..
Vaknade genom tät i näsan och uppsvälld i halsen så det va väl bara att börja med astma sprayen igen nu då..
Måste ner och hämta mer mediciner senare idag också..
Idag taggar jag för jobb igen då och det ska bli skönt så jag hoppas att benen håller..
Haft fika främmande här på morgonen och det blev hallonpaj som jag bakade igår..
Gött..
Nu är dom här och kopplar in det sista på fibern så det också blir klart..
Har väntat länge på att det ska bli klart..
Dom är en aning sega om jag säger så..
Har även beställt ett tvilling kort som vi kan ha med i husvagnen så man slipper komma ihåg att ta med boxen varje gång..
igår var det så himla hett här inne så gud vad det är skönt när man kan sätta på air condition och det blir kallt och skönt inne..
Tur att man har den såna här dagar..
Det är faktiskt lite lyx.. 
Igår åkte mannen cykel till jobbet och idag tog han moppen till jobbet och det är nog ganska skönt i den här värmen..
Skönt att man jobbar natt för då är det lagom värme ute och man kan njuta av solen på dagarna ändå..
Skulle inte byta bort det mot allt i världen..
Nu är det snart dax att laga mat vad man nu ska äta idag då och ska äbdå ha med matlåda till jobbet i natt också..
Nåt gott vill jag ha..
Gillar ju god mat och inge makaroner och korv som inte är nå mat i mina ögon utan det ska vara riktigt mat lagad så mycket ifrån grunden det bara går och gärna mycket kött..
Få se vad det blir idag..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0