Söndag

Dagen började med att jag åkte till graven och satt blommor till min älskade mamma på hennes dag idag och kom sen hem från jobbet i morse och slängde ihop pajer innan jag gick och sov i typ 4 timmar..
Klev upp vid 1 tiden och slängde igång en till paj..
Fixade lite fika och sånt innan mina älskade barn Therese.. Madde.. Bella..  och Benji kom över och firade mig på mors dag..
Benji hade bakat 2 olika tårtor åt mig 1 med marsipan och en med grädde och jordgubbar och så gulligt av han och blommor och massa choklad fick jag av mina Goa barn..
Så vi har setat ute i solen och fikat hela eftermiddagen och ätit gott..
Sen åkte vi ner till svärföräldrarna och firade henne på mors dag och åt jätte god gräddtårta där med..
Sen kom min älskade son Mattias över och firade mig också med en blomma..
Sen kom bästa mannen i mitt liv hem med ett nytt mobilskal till min nya mobil så den inte ska bli skadad.. 
Dagen har varit fantastisk med barn och barnbarn idag och nånting bra måste jag gjort när jag lärde dom nåt bra .. 
Sen igår fick mitt barnbarn min s 7a äntligen och är jättenöjd med den.
Nu ska jag göra ett nattskift..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0