Slut på helgen

Dagen är snart till ända igen och även helgen och den härliga ledigheten när man har fått vistas ute i solen men det blev lite för mycket..
Har sån värk i benen fortfarande så jag har fortfarande svårt att gå..
Fått gå på tå mestadels dessa dagar då skinnet är för litet och stramar..
Idag kom vi hem ifrån våran frizon trist nog men nu är allt klart där uppe med gardiner och ljuslyktor och allt vad det innebär att ha när man vill ha det riktigt mysigt och fint för det vill man ju ha..
Gillar när det är hemtrevligt i husvagnen och att man har det fint..
Kom hem och var bjudna till min son Mattias och svärdotter Sussie på fika och tårta eftersom Matte har fyllt år så vi åkte upp dit en sväng och satt ute och fikade..
Så gött fika och trevligt sällskap.. 
Vidare iväg och grilla med ett glatt och coolt gäng som vi var bjudna ner till och sen kaffe och fika på det..
Proppmätta blev vi..
Nu orkar man knappt göra nå mer idag i alla fall..
Tack till alla er som förgyllt min dag idag..
Om ni visste vad ni betyder för oss😍😍
I morgon börjar en ny vecka med jobb igen  och även utbildning som står på schemat denna vecka som kommer..
Nya prover och en vända till ögon igen få se om det har blivit några framsteg denna gången då..
Sen ska jag äntligen få börja rida igen jag som längtar så i många år att få rida ut i skogen på häst igen och nu äntligen ska det bli..
Sen får man hoppas att sommaren fortsätter med sol och värme även här framöver också..
Katterna är så nöjda och glada efter att ha fått vara i husvagnen.. 
Nu är dom jätte trötta🤣🤣🤣
Älsklingen har tvättat bilarna idag efter turen på skogen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 fy fan vad skitigt det var efter den vägen..
Men skönare att åka den och mindre trafik.
Längtar redan tills man får åka upp igen och då blir det att bygga ett golv också.. 
Ska det vara så ska det vara..
Ja helgen har varit kanon med umgänge och många man känner där så det är skoj..
Nu ska jag köra ur min backe med min bästa Novafon så blockeringar och spänningar släpper så man kan sova i natt..
Natti alla goa..
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0