Sjuk

Hejsan min blogg idag igen..mulet och trist ute och kroppen värker som bara den idag..
Vaknade igår morse genomförkyld och feber igen i mitt skov..
Bara att vänta ut sjukdomen och vila kroppen..
Konstig och ont i ögonen ......
Katterna ligger så skönt här bredvid i soffan och sover och bara njuter av livet precis som det ska vara.. 
Mannen böt hjullager på sin bil igår så han har nåt att åka i alla fall..
6 bilar och alla trasiga säger väl allt🤣
Han får åka fyrhjuling🤣😂
Ja ja efter regn kommer alltid solsken i alla fall och skönt att ha en mekaniker i alla fall i huset som kan laga bilarna när det behövs så man slipper vara utan.. 
Inte kul att vara utan bil..
Fick åka amazon igår🤣😃
Livet knallar på även om det inte går så fort som jag vill just nu så jag får bli bra..
Ser fram emot min semester nu då jag kommer tillbringa all min lediga tid som finns i husvagnen och bara vila och tänka på att när man varit sjuk måste kroppen få ta igen sig igen..
Idag är en sån där dag då känslan är att ge upp...
Mår nog bättre av det än att kämpa..
Allt har en mening i livet och det bara är så..
Många förändringar som inte ser bra ut men det är väl nån mening med det också....
Ibland är det jobbigt att se...
Det här året består av många stora och jobbiga förändringar..
Men man får se framåt och vara positiv så löser sig resten..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0