Onsdag

Onsdag och det säger allt för den bästa mannen man kan ha körde upp husvagnen till våran plats idag så nu står den där så nu är det bara att inhandla allt gott som vi ska ha inför helgen som mat och alkohol och njuta av helgen med vänner och gott..
Han ligger inte på latsidan min man inte..
Har alltid nå projekt på gång varje dag..
Det var länge sen vi var ut på nånting så det ska bli skoj..  Vi har fått ännu större plats där uppe för han tyckte vi skulle ha det när vi har sån stor husvagn så det va jätte snällt..
Den är precis lagom för oss 2 för man ska ha det stort när man är ute så där..
Setat i solen och gud vad varm den är alltså så vi fick tidig sommar i alla fall..
Aloe Vera tuben går åt🤣🤣🤣
Haft besök här på eftermiddagen och katterna har fått lufta sig lite..
Min kusin i Norge hade tappat bort bilnyckeln igen och jag såg som vanligt vart dom var😃
Så nu är dom hittade igen som tur var..
I höst ska jag gå en utbildning inom det mediala så sen blir jag utbildad medium och kan ännu mer än  jag kan idag..
Och kommer förmodligen kunna se ännu mer..
Både ser och hör i förväg redan nu vad som kommer hända men jag tycker det är så häftigt sen när det händer att det va som jag sa😃😃
Då kan jag ha egna seanser och sånt..
Gillar det ockulta extremt mycket...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0