Onsdag

Ny dag och solen skiner så härligt idag med fast idag fläktar det lite..
Ja vi har fått en sån fantastisk försommar så det är inte klokt..
Älskar detta väder och brun har man blivit också.. 
Snyggt med solbränna..
Idag hade jag besök på morgonen och nyss lite mer besök så dagen ser ut som dom flesta dagar här och den ena avlöser den andra..
Härligt..
Igår ikväll var det fullt i folk här till 10 på kvällen..
Katterna är ute idag och jag sitter i solen och njuter av vädret och bara behöver tänka på mig själv.. 
Vilket lyxliv men det är och så det ska vara.. 
När mannen kommer hem ska vi ner och fira mina svärföräldrar idag dom fyller år..
Det har varit ganska mycket firande nu på sista tiden och mycket gott och mycket tårta..
Sen laddar jag för natt jobb igen..
2 nätter och sen åker vi till våran frizon över helgen och det ska bli så skönt att bara få vara och spela lite spel med barnen och bada och grilla och ha det bra..
Det är livet att vara där med vänner och bara koppla av..
Inte så många veckor kvar till semester nu och det ska bli skönt..
Vi har sagt att vi ska åka till Furuvik parken 1 dag för jag har inte varit dit sen barnen var små och min man har aldrig varit dit så det blir en dag dit i alla fall.. 
Sen blir det nog mycket bada på semestern i sommarstugan om det nu fortsätter att vara så här varmt.. 
Det får vi hoppas att det blir..
Nu ska jag ta lite hallonpaj i detta fina väder..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0