Onsdag

En ny dag med värme utan dess like..
Känns typ lika varmt som när vi var i Turkiet för några år sen men ack så härligt det var och jag saknar det lite grann så vem vet det kanske blir en resa dit snart igen😃🤣
Nu har vi verkligen fått värme och sommar på riktigt fast inte sommar månaderna infunnit sig riktigt än..
Såna här dagar det skönt att veta att man har air condition i både bilen och inne i huset😃😄
Det är svalkande och skönt..
Skulle aldrig stå ut utan det nu när det är så varmt inomhus..
Jag har blivit rätt så brun nu när man setat ute i solen och benen har äntligen läkt ifrån brännskadorna..
Men det gick åt 4 tuber aloe Vera tuber också🤣😂🤣😂
Det blir mycket kött och grillning såna här dagar när det är så varmt och jag har ju en mästare som verkligen kan grilla..
Gillar ju antingen grillat eller mat som tar tid att göra för det är riktig mat..
Man ska äta gott då mår man bäst..
Här hemma ska det dras upp en massa buskar och skit som ska kastas då jag är inte det minsta dugg intresserad av trädgårdsarbete.. 
Nu ska det bort och sättas gräs istället..
Nu ryker skiten.. 
Skönt och bli av med all skit..
Sen ska vi väl hämta hem hammocken som vi har fått vad vi nu ska få plats med den nånstans🤣🤣🤣🤣
Det börjar bli ganska fullt nu..
Har alltid velat ha en sån och nu fick vi ju en gratis så då tar vi väl emot den såklart..
Sen Har vi fått en inglasad veranda också så nu måste vi montera ner den och sätta upp den också..
Vart vi nu ska bygga den nånstans..
Det har vi inte bestämt än..
Vi måste ha varit snälla😍😘
Idag åker mannen fyrhjuling till jobbet och igår blev det moppe..
Skönt att åka det i denna värme..
Jag själv ska njuta av min sista lediga dag för i helgen jobbar jag hela helgen och det blir firande av barnbarn och sen fixa mammas grav inför mors dag så den blir fin..
I morgon är det heldag på jobbet hela dagen och på kvällen ska vi ut och äta och dricka gott så det ska bli riktigt kul..
Nästa helg blir det åka upp till husvagnen och då är jag barnvakt åt mitt barnbarn Jessica så det blir att hon får vara med oss där uppe.. 
Allt är klart där uppe så det är bara att plocka in maten i kylskåpet och sätta på kaffe när man kommer dit sen är det bara att njuta av helgen..
Antar att Jessica kommer bada hela helgen om det nu blir så här varmt som det är och har varit nu ett tag..
Om det blir riktigt varmt så badar nog jag också skulle jag tro😃😃
Katterna har varit ute ett tag idag på morgonen men dom tyckte nog att det var lite varmt idag för dom ville in efter några timmar..
Så nu antar jag att dom sover så sött..
Härliga dagar är det i alla fall och vi ska inte klaga nu när vi äntligen fått värme😄😃🤣😍😘
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0