Ny vecka

Veckans sista dag är kommen åter igen och veckorna bara ramlar på..
Ny vecka i morgon och nya utmaningar igen..
Det ska handlas inför helgen och Ove va så snäll och va förbi igår och talade om att husvagnen blir klar till veckan så antagligen blir det att köra upp den i mitten på veckan och vara där och fixa i den..
Upp med förtältet tar ju tid då det är så stort..
Skönt att få upp den så man kan vara där på sin lediga tid..
Har inte mått så bra på några dagar nu men Hoppas på onsdag när läkaren ringer att proverna ser bättre ut än förra gången..
Nu får det snart bli bra med allt sjukt så man får bli frisk igen..
Har haft besök av både barn och barnbarn hela tiden som gör att man vet att dom finns och gör mig så otroligt glad att dom finns..
Underbara barn har jag..
Har setat ute i solen trots min trötta kropp och vilat i alla fall och bara tagit det lugnt..
Man ska lyssna på kroppen när den behöver vila..
Nu tar jag nya tag igen och ser framåt mot helgen med umgänge och grillning..
Katterna har varit ute hela dagen idag och myst..
Tisdag blir det packning av allt som ska med upp till husvagnen..
Skickade med min dotter påskgodiset att lämna till barnbarnen uppe i vännebo som dom skulle haft till påsk.. 
Men när man är sjuk och inte mår bra orkar man bara inte riktigt med allt heller...
Och dom har inte kunnat hämta heller eftersom bor man i skogen är man aldrig till Gränges.. 
Ja nu får dom det hursomhelst det i alla fall och det är ju huvudsaken att jag är rättvis mot dom..
Att alla får sitt till slut..
Nu blir det lite mat och sen sova för i morgon ska jag hjälpa bror med sotningen...
Är så sjukt trött..
Igår kväll somnade jag på yantramattan så mannen väckte mig efter 3 timmar och frågade om jag skulle kliva av den🤣🤣🤣😋
Så himla skönt att ligga på den och jag måste slappna av totalt på den då jag somnar så djupt på den😃😎
Härligt och den är absolut bra för hälsan och blodcirkulationen..
Blir den ikväll igen.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0