Ny vecka

Ny dag och även en ny vecka träder fram och det blir mer och mer sommar men jisses vad grönt och fint det har blivit.. 
Det här gått fort nu med allt som slagit ut men jag bara älskar sommaren🤣
Förutom pollen allergin då..
Vaknade tidigt i morse och har redan haft fika främmande.. 
Härligt..
Idag blir det att köra en kärra till soptippen för nu ska skiten bort.. 
Kollar lite nyheter och det är oroligt nu ute i världen så det är nog snart krig..
Fattar inte vad det är dom bråkar om..
Det ska i alla fall bli soligt och fint så det är ju bara bra..
Man får njuta av livet så länge man kan för man vet aldrig vad som händer egentligen om man inte ser som jag gör då😄
Ibland är det bra att se vad som ska hända men ibland är det ju inte det men allt har ju en mening är jag helt säker på och här framöver kommer det hända mycket..
Jag har tappat bort mina egna nycklar men tror ni att jag ser vart dom är...
Nej då men alla andras hittar jag🤣🤣helt sjukt🤣
Nu har jag i alla fall bestämt mig att jag ska gå denna 2-åriga utbildning som medium för det är ju det jag vill och kommer jobba med mer och mer i livet..
Sen kommer man ha alltid människor som utnyttjar en och bara hör av sig när dom behöver hjälp för att dom vet att man kan men jag har bestämt mig för att inte vara så snäll och ställa upp på det mer..
Så sa min mentor att man ska inte jobba gratis🤣🤣
Nu tänker jag ha det som mitt jobb bredvid mitt vanliga.
Mannen har cyklat till jobbet halv 5 i morse och tillbaka det är bra gjort..
Idag har jag bakat 2 hallon pajer igen så det är bra att ha när man har främmande jämt..
Idag åt vi tacos i detta varma väder och sen efterrätt på det..
Snart jobb och den här veckan är det även utbildning som jag ska på..
1 maskin tvätt har jag kört för det var det enda som fanns..
Setat en stund i solen men skyddat mina ben såklart🤣🤣
Vill inte bli så här igen.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0