Måndag

Idag har det varit en helt underbar dag och jag har setat i solen nästan hela dagen..
Utom på morgonen då det blåste lite kallt..
Började dagen med att hjälpa min bror att möta upp sotaren så han kom in och sen hem och dricka kaffe och äta frukost..
Hade besök av dotter och barnbarn på förmiddagen och solen blev varmare och varmare..
Har blivit jätte brun redan..
Varit ute och provat en ny bil också idag..
En jätte fin för att vi ska kunna dra våran stora husvagn och dessutom va den 7 -sitsig vad vi nu ska  med en sån till😃😃😎😎
Lagat mat och idag blev det lax och potatis till middag..
Varit barnvakt åt min  dotter då hon hade möte så jag lagade mat åt barnen och gjorde iordning dom för kvällen..
Det räckte för att bli helt slut😃😃
Det är så skönt att snön äntligen har försvunnit och sommaren kom tidigt  i år för solen är bra och för den behöver man ha..
Nu är kvällen kommen och det blir en stunds tv tittande och hoppas att det blir lika varmt i morgon också..
I morgon ska jag packa det sista till husvagnen som ska med upp och onsdag blir det massage åt min onda kropp och sen åker vi till våran frizon. 
I helgen är det mycket hålligång för uppe så det ska bli kul..
Länge sen man va ut nu på nånting nu..
Sov gott alla underbara där ute😍😍😍😍
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0