Måndag

Ny dag och även en ny vecka igen och tiden bara rullar iväg för nu är det redan vecka 22..
Få se om det blir lika varmt idag också som det varit hela maj månad.
Härligt i alla fall med värme och hoppas att resten av sommaren blir så här fin som den varit hittills.
Ledig 1 hel natt😃 undra vad man gör då nja vila skulle jag tro och ta igen sig och kroppen lite som man inte gjort på sista tiden..
Den här veckan är det massage och sköta om kroppen som gäller och lite bilbingo och sen fira min dotter som fyller år på Tisdag..
Tänk att hon blir 28 år..
Oj oj vart tar tiden vägen..
Sen till helgen är jag barnvakt då min dotter åker på kärleks kryssning med sin man.
Så då åker vi upp till husvagnen för där kan man bara ""vara'""och njuta av livet.. 
Försöka prova glass baren som dom har kanske😉
Idag äter jag lite hallonpaj då det blev över sen igår och tårta med sen mina älskade barn var hit..
kollar på nyheterna och dricker kaffe innan man ska sova lite efter nattens skift..
Har kollat lite inför fullmåne nu och vilka tecken som kommer bli starka i horoskopet oj oj säger jag..
Nu händer det saker för dom flesta..
Mycket starka energier nu..
Jag bara följer med då jag vet vad det handlar om..
God natt🤣😃😄😅
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0