Lördag

Ny dag och det är mulet ute idag så det blir nog regn även denna dag..
Men emellanåt tittar solen fram på sina håll ändå..
Efter mycket om och men kom det där djävla  förtältet upp igår kväll efter otaliga vändor hem och vända fram och  tillbaka för att det i alla fall inte skulle fattas nåt😢
Men nu är det äntligen uppe..
Drabbar i vilket fall ingen fattig😄😃
Gratis pengar är bra😄🤣😃
Nu är det bara själva myset med gardiner och allt som ska upp..
Sen är allt klart....
Katterna har varit ute en sväng idag med och dom ville gå in  igen..
Skrållan smet ur kopplet men kom så snällt in traskande i förtältet. 
Varit iväg och handlat lite inför kvällen som ska ätas..
Benen är fortfarande blanka och brända och värken håller i sig men med värktabletter går allt ett par dagar till nu..
Gått åt 3 tuber med aloe Vera så det är bara att fortsätta smörja och få huden läkt om det nu ska bli bra igen..
Tur att det finns aloe Vera säger jag bara.. 
Våra grannar bredvid oss har flyttat så det kommer  väl nya snart..
Sitter och dricker kaffe i lugnet och hör fåglarna kvittrar i bakgrunden..
Det är det som är livet..
I morgon är det firande av min älskade son som har fyllt år och nu i maj är det många som ska firas..
Barn och barnbarn som fyller år och min älskade mammas grav ska göras i ordning till mors dag..
Det gör jag varje år och om jag inte gör det mår jag inte bra..
Klart att mamma ska ha det fint och jag är helt säker på att hon ser att jag gör fint också..
Till veckan blir det att beställa en ny mobil telefon och då ska mitt barnbarn Jessica få min Samsung galaxy 7 egde och sen hoppass jag att hon är försiktig med den också och att den är lika fin som nu när hon får den..
Förra min Samsung s 5a fick Wille och han har då varit så himla rädd om den och den är lika fin som när han fick den😉
Det är jätte bra gjort..
Nästa vecka måste vi nog åka ut till sommarstugan en sväng också och plocka lite sten till graven och det är så skönt att vara där också och sitta vid sjön och titta ut över den och grilla och bara njuta av livet..
Vi har ju lite att välja på och det är skönt..
Även om man bor i hus så kopplar man av på ett annat sätt ändå när man är på landet och nära sjön..
Mitt ute i skogen är det så skönt att vara..
Nästa vända upp till husvagnen blir det att ta med cyklarna så man kan cykla lite här också och eftersom vi har nya elcyklar och nya vanliga cyklar så behöver vi inte 2 var cyklar hemma då man bara kan cykla på 1 i taget i alla få..🤣🤣🤣
Ibland funderar jag på om jag ska fortsätta på vägen fram eller vända innan det går längre..
Bättre att vända och inte komma tillbaka helt än att aldrig komma fram..
Ha det bra alla goa som jag älskar i mitt liv😍😍😍
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0