Lördag

Ny dag och det ser ut som om solen kommer fram en dag till..
Fortfarande lite ont i huvet på nåt konstigt sätt så jag får väl sitta ute och få frisk luft idag och vila lite..
Skulle ha behövt åka ut till sommarstugan en sväng och plocka lite sten till min kära mammas grav som jag ska pryda den med på tisdag när hon fyller år och göra i ordning den till mors dag som jag alltid brukar göra så den blir fin..
Är riktigt stolt över mig själv att jag fixar den och är helt övertygad om att hon ser vem som är dit och sätter blommor och gör fint..
Idag jobbar mannen extra och jag får njuta trots huvudvärken då..
Haft besök av barnbarn och folk som vanligt denna dag så kaffe pannan har gått varm hela dan. 
Vi va in till stan och inhandlade en ny grill idag då Roy tjatat att han vill ha våran stora tunna så nu fick han äntligen den och vi fick investera i en ny🤣😂..
Den va ändå för stor för oss även om vi köpte en stor ny grill😂🤣
Och satt upp party tältet så nu är det på plats..
Skurat sol sängen så den är ren också..
Fikat ute i det fina vädret och katterna har bara njutit av dagen..
I morgon är det söndag och det ska bli lika varmt i morgon så då kan man fylla på brännan lite mer fast jag måste akta benen🤣😂
Sen är det en ny vecka igen med nya prover och ögon mottagningen..
Planeringsdag och jobb väntar..
Ses i morgon😍😘
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0