Helg igen

Ny dag och nya utmaningar, det har regnat hela natten och smattrar så gött på taket..
Kan inte gå då jag bränt sönder benen och det bränner och värker som bara den så jag kommer nog antagligen tappa huden där och få ny.
Det är i alla fall självförvållat antar jag 🤣🤣🤣
Har inte sovit på hela natten pga värken..
Det har gått jätte bra med våran nya katt också i husvagnen och dom trivs och känner nog att det är lite semester🤣🤣
Nu ska bara förtältet upp så igår fick det duga att börja med markisen så länge..
Det är så himla skönt att ha markis på baksidan och förtält på framsidan då kan man välja vilken sida man vill sitta på..
Det ska vara lite lyx när man är ute så här..
Hade lite främmande igår också och det är alltid lika trevligt..
Idag va vi in och köpte en kaffebryggare för gasol så nu har vi det också..
Igår grillade vi och det var så gott.. 
Blir nog så idag också och idag kommer våra vänner upp också så det blir skoj..
Får lite främmande idag med hemifrån..
Eftersom den jag lever med glömde sina mediciner hemma så fick vi gladeligen åka hem och hämta dom🤣🤣
Klantigt😃😃
På söndag blir det att fira min son som fyllt år eftersom han var borta när han fyllde..
Blev bjuden på fika i helgen och min svärdotter är så otroligt duktig på att baka och gott gör hon också trots 3 små barn..
En riktigt duktig svärdotter..
Sånt gillar vi svärmödrar 😉
Klart man går på kalas som man blir bjuden på..
Nu blir det lite trav få se om turen håller i sig😉😊
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0