Helg igen

Hejsan min kära blogg en morgon som denna..
Solen fortsätter än att skina så varmt och jag vara älskar detta väder..
Haft fika främmande här på morgonen och setat ute i solen..
Igår hade vi planeringsdag på jobbet hela dan med grupparbete och allt vad det innebär och det var faktiskt kul..
Mycket god mat och fika på gammelgården blev det också..
Hem och bytte om och iväg med bästa gänget till kajkrogen och äta och dricka gott..
Firade 2 som fyllde år där..
Många Goa glada skratt blev det och vi är ett sånt härligt gäng på jobbet som verkligen  har kul ch trivs så bra tillsammans..
Första gången jag verkligen känner att vi har kul och att man känner sig välkommen i gänget..
Stekt pannkakor idag och det är gott när det är så varmt..
Dotter ringde och frågade om jag ville med in till stan på marknaden en sväng och att handla lite innan jobbet kallar för ett skift..
Handla lite till fikat på söndag då några av mina barn kommer så det blir lite go fika..
Dricker lite kaffe och mannen har åkt till jobbet innan han tar helg och jag kliver på😃😃
Ha en bra dag alla goa😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0