Helg igen

Ny dag och solen tittar fram emellan träden med sina strålar....
fortfarande huvudvärk och sovit lite bättre i natt än igår natt i alla fall som tur är 
Sov nästan hela dagen igår p.g.a. migränen.
Inte kul när man får så här och det bara smäller till i huvudet och ont gör det...
Men det är bara vila och sova som gäller i såna här fall..
Tur man kan dra ner rullgardinen så det blir mörkt och ha fönstret öppet så det blir svalt så man kan slappna av så gott det går..
Haft lite besök här på förmiddagen och barnbarn på eftermiddagen som piggar upp en lite i alla fall..
Är så hlad att jag har barn och barnbarn som är hit och besöker mig med jämna mellanrum det är det som är livet och att man känner att dom verkligen finns..
Precis som när min mamma levde var jag noga att hon skulle träffa sina barnbarn så vi var hem till henne ofta..
Idag orkar jag verkligen inte skriva må mer😪😢
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0