Fredag

Slut på veckan och helg igen och själv är det soffläge som gäller för mig just nu pga dåligt mående.. 
Vila kroppen och tänka på hälsan..
Ska försöka att åtminstone gå ut  på gården och få frisk luft om det blir sol idag..
Är helt slut i både kropp och själ känns det som..
Vaknade med oro och den där olustkänslan idag igen så nu är det nära antar jag..
Det känns så konstigt när man vet i förväg vad som ska hända men inte kan säga nåt..
Allt har nog en mening ändå..
Kanske läxor att lära..
Jag berättar alltid för mannen vad som ska hända så sen när det händer vet han att jag hade rätt..
Jag gillar ju lite ockulta saker och bra att veta i alla fall..
Det är lite spännande..
Nu är vi inne i maj och många fyller år nu så det kommer bli lite kalas här framöver till barn och barnbarn..
Det ska bli skoj att gå på det jag blir bjuden på..
Mamma fyller år och graven ska fixas både då och på mors dag.
Så den blir fin efter vinter och all snö..
Husvagnen ska upp till våran fri plats så sommaren och semestern är räddad..
Jag ska ha mitt barnbarn när dotter åker på kryssning så då åker vi upp till husvagnen och bara är tror jag..
Är så skönt och fridfullt där uppe..
Slippa stressa och bara ta det lugnt..
Sitter och ler trots all smärta som orsakas i min kropp att det finns dom som har det värre ändå..
Jag behöver inte låtsas att jag är nån annan än ""jag""i alla fall utan jag är bara jag.. 
Jag lever som jag lär och jag har lärt mig av mina misstag jag lovar och jag är säker på att man får det man ger..
Man ska aldrig ljuga eller låtsas nånting för när sanningen kommer ifatt en brakar allt..
Lev livet här och nu och var glad för det man har..
Hälsa och kärlek är det viktigaste i livet..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0