Torsdag

Hejsan bloggen en dag som denna så vädret inte alls var mitt idag utan det här regnat lite grann men blåst något hemskt idag..
Jag vill ha värme nuuuuuuu...
Idag smakar det spyor i min mun...
Ha jag vet det är jätte äckligt men det gör det ändå..
Idag har vi varit ut och provat en Camaro djäklar vilket drag i den..
Få se om det blir en sån nu då..
Skulle vara kul när man åker på crusingar..
Det är väl det enda som fattas oss då vi har allt annat annars..
Nå kul lär man ju få ha..
I morgon ska jag hämta mina jordgubbar som jag har beställt så man har när man ska göra smootie..
Det är nyttigt att äta sånt på vintern..
Svenska bär är bäst att köpa..
Nu ska jag snart iväg och jobba natt 1/4 och kämpa några nätter innan ledighet igen med umgänge och roligheter..
Nästa vecka kan man lugnt säga att det är fullt upp med både det ena och det andra..
Klippning står på schemat och följa med dotter till Falun och sen handla inför midsommar när vi ska ha kul med glada gänget😃🤣😃😂
Längtar så till nästa helg..
Igår va vi och firade min minsta son och han blev så glad när vi kom.
Jag hade bakat smörgåstårta och överraskade han med det..
Han bakade ju tårta på mors dag.
Man måste ge om man får så är det..
Jag tror jag skrattade så jag hade ont i magen och tårarna rann..
Det gänget ger mig så mycket glädje i livet så usch då..
Nu taggar vi för kryssningen vi ska på snart..
Ha en bra kväll alla goa😍😍🤗🤗
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0