Tisdag

Den här dagen vaknade jag tröttare än vanligt och förstår inte varför jag är så himla trött..
Mår inte alls nå bra just nu och det är lite trist att man inte orkar så mycket.. 
Solen sken men jisses vad kallt det har blåst idag..
Åt lite frukost och drack lite kaffe i förhoppning att vakna till men icke då.
Fick lite fika främmande på förmiddagen och sen åkte vi ner till bergslagsodlingar och köpte lite blommor som vi sen var och satte på graven och fixade den så den skulle bli fin.. 
In på Lidl en sväng och handlade lite och på Kurts husvagnar..
Mannen bjöd mig på mat ute idag så det blev hamburgertallrik för mig så gött.. 
Sen hem och satte på lite kaffe och fick främmande igen på fika.. 
Setat ute idag  fast det här varit lite kallt idag men hoppas att värmen kommer snart igen..
Många som inte mår så bra just nu och det är nog en sån tid tyvärr att det ska rensas..
I natt laddar jag för natt jobb igen och hoppas att allt går bra..
Snart semester och då ska jag njuta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0