Tisdag

Hejsan kära bloggen en dag som denna då jag även idag känner mig som typ en zombie😃
Solen har varit framme hela dagen efter all ösregn som kom ner igår och som mycket väl behövdes också i den torra marken.. 
Har såna utrensningar i kroppen nu av allt och blir bara tröttare och tröttare..
Några veckor kvar nu då till semestern även om mannen i mitt liv bara har 1 vecka kvar innan han får semester..
Jag får nog kämpa på några veckor till..
Idag var jag ner till min lärare som jag haft och har i mitt mediala och vi använde andebordet..
Ville ha lite svar på det som jag har sett ska hända och det stämmer att så blir det..
Mamma var med och min bror så det var jätte kul att få höra ifrån dom..
Är så glad att just jag fått denna gåvan att utveckla och bara att ha den och få se saker innan det händer är så super häftigt..
Man blir nog aldrig färdig utbildad ändå utan man lär sig ännu mer för varje dag som går..
Idag har jag gjort ett prov igen i pendel och tarot och blivit godkänd i en grupp till..
Så nu kan jag jobba med det i ännu en grupp..
Meningen är ju att det är det här som jag ska kunna jobba med vid sidan av sen..
Idag hände en märklig sak men det tänker jag inte berätta cad😃
Det var det häftigaste jag varit med om i alla fall.. 
Träffade Inna på Willys när jag handlade idag och det var ett tag sen..
Hon så att jag var jätte välkommen att fira Linnea där om jag ville..
Hon är allt för gullig hon.. 
Nu skulle dom fira henne i morgon och då är jag redan borta men hon ville att vi skulle komma förbi och hälsa på nån dag så det får bli sen när jag mår lite bättre..
Sov gott alla Goa i sommar värmen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0