Söndag

Midsommarhelgen är åter detta år till ändå och i morgon är en ny dag och även en ny vecka som tar fart med ansvar och plikter igen..
Nya mål som ska inväntas och nya utmaningar som står på schemat..
8 pass kvar till semester och mannen har ju redan semester.. 
Orättvist kan man då tycka men när han börjar jobba har jag ju min semester kvar😄😍😍😍
Härligt kan jag tycka då😃😃
Setat i solen idag men det har blåst lite också om vartannat..
Så man har inte riktigt vetat hur man ska klä sig..
Knott finns det också gott om..
Setat och tittat på barnen som har badat idag och tyckt att det borde vara kallt i vattnet..
Kollat på dom små and bebisar och små kanada gäss med sina bebisar och dom är så söta..
Snart lite tv tittande och lägga sig för att sova till en ny dag som snart vaknar upp..
Fått lite healing få se om det hjälper mot min kropp..
Rivit sönder mig på hela armarna för så fort jag kliar mig så  går huden sönder pga det djävla kortisonet som gör huden så skör..
Jag blöder under huden och det ser skit äckligt ut..
Är trött fortfarande men hoppas att det snart ska ge med sig det också..
Ha en bra dag alla underbara 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0