Onsdag

Jobbat i natt och var jätte trött när jag kom hem i morse och sov bara mellan halv 9 och halv 1 så det blev inte många timmars sömn..
Men bara att kämpa på och försöka jobba i natt igen..
2 nätter kvar sen blir det våran frizon igen så jag hoppas att det blir varmt och mycket sol så jag kan ligga vid stranden och sola och bada..
Ska bli så skönt..
Haft främmande här på eftermiddagen och lite fika..
Fick en jätte fin väst av en arbetskamrat igår och hon är så otroligt go och snäll..
Har världens bästa arbetskamrater..
Sen ringde min dotter idag och va jätte gullig som frågade mig om en sak..
Hon är så otroligt omtänksam. Som tänker på sin mamma..
Men det är nog som vissa säger att det är som man lär sina barn och som Man uppfostrat dom..
Lär man inte sina barn hur dom ska göra så vet dom ju inte..
Jag va noga med mina att dom alltid skulle vara tacksam.ma för det dom får och alltid tacka för det dom får.. 
Idag är jag faktiskt glad att jag inte har några småbarn för det ser inte ut idag som det gjorde när mina var små..
I dagens läge har barn inget att göra enligt dom och bara telefoner och spel som gäller och det är inte bra..
 Idag har dagen gått fort och solen skiner men ändå inte lika varmt som det här varit förut..
Mannen har tvättat bilarna för lortiga bilar är det värsta han vet..
Då håller bilarna bättre också om dom hålls rena..
En riktig karl man har som tur är som fixar bilarna så man slipper bry sig..
Alltid rena och fina..
Nu lite mat innan jobbet kallar.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0