Onsdag

Ny dag och det regnar ute idag och jag som vill ha sol..
Idag för 23 år sen satt jag i bilen på väg in till Falun för att bli igång satt med mitt 7e barn som inte ville komma ut😃😍
Det var nog varmt och skönt där inne..
När klockan var 4 på eftermiddagen fick jag en helt välskapt och fantastisk son efter en snabb men dramatisk förlossning som skulle visa sig ge mig så oerhört mycket lycka i livet..
Jag älskar han lika mycket idag som jag gjorde den dagen för 23 år sen när dom la upp han på min mage..
Han har gett mig så mycket glädje och även sorg ska jag väl säga i mitt liv..
Mamma älskar dig så oerhört mycket😍😍😍😍
Annars så jobbar mannen på för fullt och jag har kommit på lite nya utmaningar som jag ska prova på..
Ätit frukost som bestod av jordgubbar och mjölk med smörgås det godaste som finns..
Idag har jag beställt lite jordgubbar också så jag kan frysa in över vintern och göra smoothie...
Vill ha bara svenska bär så jag vet vad jag äter..
Idag blir det iväg en vända på lite äventyr..
Sen är det jobb helg som väntar mig i helgen men längtar redan till midsommar..
Idag har jag den äckliga smaken i munnen igen och jag bara hatar det..
Känns typ som om man ska spy..
Hoppas på att det succesivt ska försvinna när jag trappar ner kortisonet nu..
Ha en bra dag alla det ska jag ha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0