Midsommardagen

Midsommardagen är kommen och jag antar att det många som ligger och tycker synd om sig själva idag då dom druckit alldeles för mycket igår😃🤣😃🤣
Men det är bara självförvållat att dricka och att man alltid ska dricka med måtta enligt min och många andras syn på det..
Vi åt god midsommarmat och drack gott och hade gäster här på mat och skratt blev det gott om..
Solen skiner mellan molnen idag men det blåser även kallt emellanåt idag..
Vi har setat ute lite grann och jag har städat husvagnen idag och det går snabbt..
Varit ner på gräddhyllan och hälsat på lite hann vi också med..
Många vi känner är här just nu så det är skoj..
Just nu är det vilopaus för både oss och katterna som också varit ute en bra stund..
Snart är det dax för grillning och att äta lite mat..
Gött..
På måndag har mannen semester men en annan får kämpa några veckor till innan vi kan göra en massa skoj..
Men då har ju jag några veckor kvar när han börjar jobba sen och då ska jag åka iväg på lite skoj och hälsa på lite släkt och vänner och passa på lite..
Det blir nog bra med det skulle jag tro..
Nästa vecka jobbar jag en hel del pass igen och får kämpa på men jag är ändå glad att jag har så mycket ledighet som jag har så jag hinner vila min onda och stressiga kropp också..
Ha en fortsatt bra midsommar för det ska vi ha😍😍😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0