Måndag

Ny dag och det ser inte ut som om det skulle bli nån sol idag heller..
Fick glada nyheter kvart över 6 i morse och satt i bilen på väg ifrån jobbet med ett leende på mina läppar och det gör en glad..
Det behövdes efter en regnig natt..
Jobbat min 4e natt i natt och nu är jag 8 ledig men schemat är fullspäckat som vanligt här..
Det ska packas inför midsommar och det ska handlas..
Gick aldrig och la mig i morse utan va vaken och innan 9 på morgonen ramlade det in folk🤣😃🤣😃
Idag fryser jag och har ont i mina leder och jag längtar till värmen.
Klippt klorna på katterna idag så nu är dom korta igen..
Nu är det bara vila som gäller efter natt jobben.. 
Kollat kryssningar nu få se vilken båt det blir till slut men kul kommer det bli..
Slocknade vid 1 tiden dö trött men det blir nog så när man jobbar natt..
Man har inte nå speciellt umhängesluv när man jobbar natt och man träffar knappt den man lever med ens..😎😃
Nu blir det lite tv innan det är dax att sova..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0