Lördag

Vaknade i morse och det har varit så hett i vagnen så dom andra har inte sovit så bra och sen har jag snarkat så det var inte så lätt för dom andra..
Måste prata med läkaren om  mina andningsuppehåll som jag har varje natt för det är ju inget bra att sluta andas typ 20 ggr per natt.. 
Sen åt vi frukost och gick ner och bada och jisses vad varmt det är i vattnet så det blir nog ganska mycket åka och bada på dagarna nu..
Tur man jobbar natt då har man hela dagarna på sig..
Sen här uppe blir det mycket bada..
Sen gick vi till herrgården och åt kul och mjukglass och dom hade bland glass som man hade när jag var liten och det var så smarrigt..
Sen blev det gå ner och bada igen men det började mullra lite och regna så då fick vi ge upp badandet..
I morgon är det trist nog att åka hem igen och längta till nästa helg när man ska hit igen..
Är så oerhört skönt att vara här och bara få koppla av och vila när man inte mått så bra..
Kroppen behöver gå på vila ett tag när man gått länge med denna konstiga sjukdom..
Det är livet det här att få softa utan ansvar och göra vad man vill när man vill..
Blir nog mycket bada i år både här och hemma för när man jobbar natt har man hela dagarna på sig..
På måndag blir det en heldag i Borlänge igen med brunch och lite shopping och allt vad det innebär..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0