Lördag

Vaknade vid 3 idag efter natt jobb och klev upp till en blåsig dag som varvade sol med molnighet..
Satt ute en stund och min dotter kom förbi så mannen fick kolla på hennes bil och släcka lite lampor och sånt..
Bra när man har en karl som kan allt när det gäller bilar.. 
Sen kom min bror med hela familjen och när dom hade åkt var jag tvungen att frysa in mina 15 liter jordgubbar som jag köpte igår..
Så nu är det gjort och sen har vi precis lagat mat och ätit och nu är det dax att packa ryggsäcken och åka och göra ett skift till igen då..
Natt 3/4 i Natt och sen lite ledighet om man nu kan kalla det för det när hela veckan ändå är så fullbokad.. 
Det är nya prover och det är klippning och det är handling inför midsommar och jag ska med min dotter till Falun..
Veckorna går jätte fort och jag hänger inte riktigt med alls utan det rullar på hela tiden..
Det är nog så när man jobbar natt att man hinner inte ha ett socialt liv utan då jobbar och sover man mest.
Och på tv är det bara prat om detta djävla val hela tiden och vad man ska rösta på.
Är så trött på politikernas lögner allt dom lovar innan valet och sen när dom vunnit  så håller dom absolut ingenting.. 
Igår blev jag godkänd i tarot och pendel i en grupp till så det var jätte skoj.. 
Min pensions försäkring🤣🤣🤣
Ha en bra kväll alla underbara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0