Lördag

Ny dag och det är sol och varmt här där vi är..
sitter och äter min frukost och dricker kaffe så jag vaknar till och tar mina äckliga mediciner som man tydligen måste ha för att överleva..
Blir ett dopp i vattnet idag lite närmare eftermiddagen och svalka av sig lite.. 
Katterna ska få gå ut lite nu och andas lite natur doft det är livet det...
Mycket folk är här ifrån Grängesberg nu också så det är kul..
Lugnt och stilla och man hör fåglarna kvittrar.. 
Köpte en mygg grej som går på gasol och vips är dom borta så det funkade klockrent..
Skönt kunna sitta ute utan att bli uppäten av myggor när man ska njuta av ledighet och att inte behöva göra nånting..
Det är väl det som kallas frihet att inte ha några måsten utan bara vila sig och njuta av dagarna..
Gå iväg till glass baren och friska upp sig lite i värmen..
Bättra på brännan lite också idag innan det kommer regn för det gör det till slut..
Ha en bra dag alla för det ska jag ha😍😘😍😘😍😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0