Fredag

Hejsan min blogg igen en dag då solen lyser utanför och det är storm😃😃
Nyss kommit hem ifrån jobbet efter en hektisk natt och ska snart gå och sova så jag orkar med natten som kommer också.. 
Men först lite kaffe och frukost..
Veckan är snart till ända igen denna fredag och helgen närmar sig..
Och i morgon ska jag ut på Ludvika festen med vänner och jag har inte varit ut och festat på 2 år..
I måndags var jag och dotter och barnbarn på bilbingo men vann inget..
Har en sån snäll dotter som frågar om jag vill följa med..
Sen har det varit jobb som stått på schemat och jag har blivit så där trött igen som bara jag kan bli och somna där jag går..
Idag är också en sorgens dag då en vän ska få somna in som jag älskar så mycket😢😢😢😢
Det är livets gång men ändå sorgligt..
Nu är det inte långt kvar tills vi åker på kryssningen och få tänka på annat.. 
Nästa vecka har jag äntligen fått tid för massage också och det ska verkligen bli skönt..
Igår köpte jag en sodastream också så nu gör vi dricka själva och skönt att behöva slippa bära hem dricka som är tungt utan göra den hemma istället..
Så passade jag på att köpa presenter till mina barnbarn som fyller år nästa helg också som vi är bjudna till..
Det är mycket tjat överallt om detta djävla val som är i höst och folk dom plockar bort varann på Facebook bara för att man röstar på ett parti som gynnar en.
Moget..
Man röstar väl på vad man vill eller varför är det ett val med olika partier om man inte får rösta på vad man vill.
Löjliga människor som gör så tycker jag..
Ja..Ja.. det blir nog bra när valet är över antar jag..
Jag plockar då inte bort nån bara för att dom röstar på sossarna som jag hatar.. 
5 nätter kvar nu innan semester och det ska verkligen bli skönt och få vila denna kropp som jag inte är riktigt överens med..
Sen blir det lite utflykter också förstås..
Sov gott..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0