Torsdag

Vaknat och idag är nog den varmaste dagen den här sommaren men jisses vad härligt med värme..
Grill förbud i nästan hela Sverige men det finns säkert nån idiot som inte tar det på allvar ändå och grillar antar jag😡😡😡
Folk fattar ingenting..
Idag ska jag hämta blåbär som jag har beställt och sen ska vi hämta plankor till golvet på altanen..
Fick in lite extra igår då det blev gratis helt plötsligt vilket är toppen då jag haft tur här på slutet😃😄😃😄
Sitter just nu och dricker kaffe i lugn och ro och njuter av morgonen..
Är så härligt med semester.. 
Igår ringde läkaren igen och talade om resultatet på proverna som ligger inom rimliga gränser så nya prover om 3 veckor igen nu då..
Nedtrappning av cortisonet lite till men måste ta det försiktigt med tanke på blodpropparna.. 
Tycker synd om dom som jobbar både med bränder och ute på fältet nu i denna värme..
Vissa chefer ser inte alls till att arbetarna får typ glass och vätska utan ska bara jobba..
Helt fel tycker jag..
Igår kopplade mannen datorn på svärfars bil men den är död helt enkelt så det blir nog att köpa en ny..
I morgon är det blodröd måne och jag kände av den redan igår..
Det är nu nya världen föds fast många tror att jorden ska gå under..
Det kommer den göra tids nog ändå men inte än..
Nu ska jag njuta av dagen..
Ha det gott alla där ute i denna härliga sol..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0