Tisdag

Hejsan min blogg igen en dag då solen lyser utanför...
Nyss kommit hem ifrån Borlänge efter en hektisk shopping dag med älsklingen..
Med mat och fika där också..
Veckan är snart till ända igen denna tisdag  och helgen närmar sig som vanligt..
Och i morgon ska jag iväg på massage med min onda kropp igen...
I måndags var jag och dotter och barnbarn på bilbingo men vann inget..
Har en sån snäll dotter som frågar om jag vill följa med..
Sen har det varit jobb som stått på schemat och jag har blivit så där trött igen som bara jag kan bli och somna där jag går..
I fredags var också en sorgens dag då en vän fick somna in som jag älskar så mycket😢😢😢😢
Det är livets gång men ändå sorgligt..
Bad mamma möta upp och ta hand om han..
Nu är det inte långt kvar tills vi åker på kryssningen och få tänka på annat.. 
 Härom dagen köpte jag en sodastream också så nu gör vi dricka själva och skönt att behöva slippa bära hem dricka som är tungt utan göra den hemma istället..
Så passade jag på att köpa present till mina barnbarn som fyller år nu till helgen  som vi är bjudna till..
För några dagar sen blev vi glada åt en jätte bra nyhet så nu har vi en frizon till att åka till..
Haft främmande av både mina älskade barn och barnbarn i helgen och vi har såklart fikat och ätit glass..
Jag och älsklingen var ner och åt mjukglass i förrgår första för året och det var så smaskigt..
Jag har haft lite spåjobb och jag blev godkänd i 3 grupper som jag är med nu😃😃och det känns jätte bra..
Haft lite varsel men jag är ju så van så jag tänker inte på det längre..
Bara 4 pass kvar sen har jag semester i 5 veckor och då har vi beställt kryssning...och ska iväg till Säter och kolla på museet där och bio och husvagnen såklart..
Säterdalen blir det en dag också för det är så fint där nere..
Idag rök buskarna på gården och det var skönt så nu blir tomten större..
Är ju inte så bra vän med blommor över huvud taget😃😃😃
Sen ska fönstren målas och det ska byggas en trapp..
Man blir aldrig klar med ett hus..
Så är det..
I natt sov Thilde här för hon frågade om hon fick det..
Jätte snäll har hon varit..
Nu snart dax att sova...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0