Tisdag

Idag ser det ut som om solen tittar fram lite efter allt hällregn vi fick igår och det var vatten överallt..
Men det behövdes i alla fall minst för dom stackare som släcker alla bränder nu..
Igår åkte den fantastiska hjälpen hem som vi har haft i några veckor och som var gudasända kan man väl kanske säga..
Så nu väntar väl Löfven på en ganska stor summa att betala till dom antar jag och det är inte mer än rätt..
Har inte sovit så bra i natt heller och idag ringer min läkare få se vad som händer då och hur hon ska göra för att det ska bli bra..
Igår kväll va vi in och åt pizza för jag orkade bara inte laga nå mat men är det semester så är det..
Katten kom tillbaka som jag sa fast den var försvunnen..
Tack för det..
Blev akutremiss till Falun igen då få se vad som händer. 
Mycket resor dit nu igen och ta reda på felet..
Idag fick jag en tår i ögat och jag önskar verkligen att jag hade gjort mycket annorlunda så det har sluppit bli som det har varit.. 
Mycket lögner och mycket manipulation har det varit och jag har varit så blåögd.. 
Jag skulle göra allt idag för att vrida tiden tillbaka då jag inte sett eller förstått då många saker som hände.. 
Idag kan jag bara se framåt och vara glad för det jag har och fått tillbaka efter många långa år med allt som ingen ska behöva gå igenom alls..
Idag har jag fått tillbaka många år som gått förlorat på många sätt men jag lovar att jag lärde mig av det också..
Det var en lärdom hur man inte ska ha det som person och hur man ska slippa leva och den få sanningen kastad i ansiktet många är senare.. 
Men jag tror att den dom levt med lögnen mår nog fasiken så mycket sämre än mig som inte vetat om den..
Om människan nu har ett samvete som jag inte tror..
Ska skatta mig lycklig som fått ett liv idag..
Ha det bra alla godingar där ute..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0