Tisdag

Vaknat och solen skiner ännu en dag och det blir bara varmare och varmare..
Igår var jag med min  dotter och barnbarn till Järvsö och tittade på Lillbabs museet och åt god mat och glass som min fina dotter bjöd på.. 
Det var hon som frågade om Jag ville följa med henne och barnen på en liten semester tripp och det ville jag förstås..
Så då fick barnen en slant av mig istället eftersom jag inte fick betala nåt annat.. 
Vi hade jätte skoj och vi skrattade och tokade oss så nu blir det lite mer här framöver.. 
Vi var 1 mil ifrån där det brinner som mest och man såg riktigt hur grått det var bland trädtopparna.. 
Usch tycker synd om alla som ska jobba med elden i denna hettan..
Sen kom nån förbi igår kväll med Goa nyheter😃😄
Sen blev det akuten på kvällen eftersom jag hade smärtor hela dagen och inte ens värktabletter hjälpte
.Inte kul att vara sjuk jämt..
Idag har jag kastat iväg ett mail till chefen..
Katterna är ute en sväng och jag njuter av mitt kaffe och min frukost.. 
Ska snart ner och hämta mitt paket med kläder som jag har beställt..
Sen iväg och handla lite..
Skönt att bara slappa lite när man har semester..
Hoppas få gå ut och jobba en extra natt till då jag tjänar extra mycket på det och får tillbaka dubbelt med semester dagar..
Kan vara bra att ha till jul sen när man firar med nära och kära..
Alla får ha en bra dag idag😍😍😍😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0