Tisdag

Sitter och njuter i solstolen och kollar på barnen som badar och skrattar alldeles bredvid..
Sommaren är allt för härlig och jag har min första semester betald och kan bara njuta av lugnet och att inte behöva göra nåt alls om jag inte vill..
Har ätit frukost och jordgubbar och kaffe och munk på det..
Middagen bestod av hamburgare och bröd och egen odlade grönsaker..
Gjort lite spåjobb igen och det stämde som vanligt och blev godkänd i en till grupp..
Blev själv spådd och det stämde det med så hon var prick säker och sen det som kommer hända gäller inte mig..
Jag själv ser det som en lättnad i alla fall..
Nu fikar vi igen och det blåser lite kalla vindar emellanåt och jag är skit trött..
Det bästa med semester är i alla fall att man kan gå och vila precis när man vill och om man vill..
Det är många här så antar att dom också har semester..
Nu har jag beställt biljetter till bion och resan som jag ska på..
Tar lite pö om pö och har inte alltför bråttom.. 
Väntar på nästa inbjudan till kalas igen och present är redan köpt..
Katterna har varit ute en liten stund men nu ligger dom inne och sover..
Blir en cider eller två ikväll..
Var 2 år sen sist och har man semester så har man😃😄🤣😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0