Söndag

Vaknade halv 2 idag dö trött efter en hektisk natt och mycket att göra..
Igår vaknade jag vid halv ett och hade sovit i typ 4 timmar så var trött som bara den när jag jobbade men det är bara att kämpa på i alla fall
I natt är sista skiftet innan SEMESTER..
5 veckor och massor som är planerat och många äventyr vi ska ut på..
Igår var vi upp till mina barnbarn och firade dom då vi var bjudna dit😃
Dom blev jätte glada åt presenterna och fick världens kramar av dom och dom tackade så gött.. 
Alla nöjda och glada och det är huvudsaken..
Jag lärde alltid mina barn också att tacka för även det lilla man får ska man vara tacksam för..
Haft besök av barn och barnbarn idag och käkat glass och sen var vi upp till lägenheten och tog en liten kik där..
Solen värmer så gött idag och jag hoppas att värmen håller i sig nu när semestern äntligen är på ingång.. 
Laddat upp med massor av gott och godis för det får man äta när det är semester.. 
Mannen o mitt liv ska kolla bromsarna på min bil och kolla om det är nå fel..
Han tvättade den härom dagen då jag absolut inte får åka i en skitig bil..
Han sköter sig😍😃🤣
Sen kopplade han datorn på sin bil och släckte det..
Det kostar fan en hel del om man skulle åka till verkstad och betala för det varje gång så på det viset är jag glad att vi har investerat i allt det där själva.. 
Vi har sparat massor av pengar på det..
Annars skulle man inte ha råd att ha bil om man ska betala stora summor på reparationer av bilarna..
I morgon är det en ny vecka igen och dom som gått på semester förstå perioden är snart tillbaka och jag ska bara njuta av min ledighet..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0