Söndag

Vaknade i morse och det var äntligen svalt i sovrummet så det är nog lite lyx med air condition i detta varma väder men det behövs allt..
Åt min frukost och drack mitt kaffe medans mannen hjälpte mina svärföräldrar att flytta lite grejer..
Tvättade upp dukarna till husvagnen så nu är dom rena och redan torra..
Bara att lägga på igen..
Nu sitter jag på baksidan uppe i husvagnen och dricker kaffe och tittar på alla som badar vid badstranden i värmen..
Ser så skönt ut..
Vi åkte upp för att sätta upp markis på fönstren och för att göra lite mer hemtrevligt i vagnen..
Det blåser lite men är varmt ändå..
Igår kväll var vi och hälsade på min dotter och svärson så jag tog med lite blåbär så dom fick eftersom jag har kvar sen förra året och nu har jag ju beställt nytt till nästa vecka så jag ska ha i 1 år till..
I morgon är en ny vecka igen och veckorna bara ramlar förbi..
Mannens sista vecka och jag har 4 veckor till ledigt som det är massor av saker som ska göras..
Idag frågade min dotter om jag ville flänga lite ned henne och barnen och det vill jag såklart..
Om barnen frågar om jag vill följa med så är jag jätte tacksam att få det..
Jag hade ofta min mamma med mig till djurparker och även till mina vänner..
Man ska vara rädd om sina föräldrar och det var jag tack och lov..
Tisdag är det äntligen bio på filmen som jag velat se länge nu..
Sen ska vi ju ut på spökjakt också..
Onsdag blir en sväng till picaboo och kolla om dom har lampskärmar till husvagnen..
Nu har jag äntligen börjat gå ner i vikt igen efter min höga kortisonkur som jag ätit länge och kommer förmodligen få äta i några år till..
Men nu har jag blivit så otroligt trött igen..
Det är då aldrig bra..
Men det som är skönt är att jag kan ju lägga mig och sova precis när jag vill på dagen..
Ha en bra dag alla fina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0