Onsdag

Hejsan min blogg en varm dag igen med sol och värme..
Idag är det 16 år sen jag fick det värsta samtal man kan få i sitt liv att min mamma hade gått bort och mitt liv rasade samman totalt.. 
Min  älskade mamma som var min livsglädje och den som har betytt mest i hela mitt liv.. 
Jag vet att vi kommer snart ses igen och jag längtar till dess och glad att vi kan prata med varann  ändå.. 
Dom senaste veckorna har jag haft främmande av mina älskade barn och barnbarn dom flesta av dom så jag har inte hunnit hälsa på nån..
Jag hinner aldrig iväg innan huset är fullt här..
Men det är bra med mycket folk och vänner att umgås med..
Idag har jag även varit iväg och fått massage och ont gjorde det men hon var duktig..
Passade på att handla också då jobbet kallar i morgon igen..
4 pass kvar inan semester och det ska bli så skönt..
Nästa vecka är fullspäckad av äventyr..
Vi har bara 2 veckor till sammans så vi får passa på och försöka hinna med allt på dom veckorna.. 
Sen blir det 3 veckor med vänner och en massa skoj..
Igår hade jag tur igen👌👍
Idag har vi grillat oh så gött det var..
På Lördag är det kalas som vi är bjudna på till mina barnbarn så när jag vaknar vid 4 får det bli en snabb vända dit och fira dom..
Tur dom bor så nära när man ska hinna laga mat och fixa innan man ska iväg på nästa natt skift..
Kul att träffa mina andra barn och barnbarn som också är bjudna dit och ska fira dom så vi får träffas.. 
Sov gott alla..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0