Onsdag

Värmen fortsätter och det blir bara varmare och varmare för varje dag som går.. 
Nu är det i princip grill förbud i hela Sverige även på sin egen tomt pga brandrisken men vi har inte grillat på några veckor ändå då sunda förnuftet har fått talat i våran familj..
Det brinner ju lite överallt och nu är det grill förbud fram till sista september som gäller..
Jag har varit in till stan en sväng idag..
Slängde in kylväskan i bilen och åkte och handlade lite.
Fikade hos en vän och tur man har air condition i bilen så man slipper få värmeslag..
Det blåser så härligt kallt..
Lagade lite mat när jag kom hem och mannen åkte iväg och ska koppla datorn på sin pappas bil få se om det visar vad det är för fel på den..
Dom kan ju inte vara utan bil nu heller när dom håller på och flyttar..
Annars får dom låna en bil av oss.. 
Det löser sig nog till slut skulle jag tro..
Det här med valet som närmar dig gör fan folk tokiga och osams och man ska inte få rösta på vad man vill för då blir man bort tagen.. 
Det finns en människa som hela tiden drar upp att man är rasist vad man än skriver..
Fattar inte hur hen orkar hålla på hela tiden och hänga ut andra och hen fattar inte ens vad den pratar om.
Ja sverige är ju sålda i alla fall så jag är glad att jag slipper leva på jorden när det blir islam här..
Stackars alls flickor som Växer upp.. 
Men folk fattar inte hur det kommer bli.. 
Den som lever får ju se..
 Igår landa turen hos mig igen så det går bra nu..
Ha en bra dag alla i morgon ska vi ut på äventyr
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0