Onsdag

En dag till med denna underbara värme och man blir bara brunare och brunare och värmen känns som när vi var i Turkiet..
Varmt och skönt för jag älskar ju värme..
Har setat ute i solen och njutit av det vackra vädret så passade vi på att åka in till stan och handla det som behövdes inför helgens bravader😃🤣
Vi tog ned kylväska och det är så bra när man kan stoppa kylvaror i den då behöver man inte ha bråttom hem igen..
Klokt att göra så och då blir inte maten förstörd heller.
Skickade med min dotter och låna min kylväska när hon skulle handla idag också.. 
Det tyckte hon var smart..
Idag köpte vi sallad och åt det för det är så varmt så man orkar inte stå och göra må mat så nu har det blivit mycket i temat ett tag här..
Det drabbar ingen fattig så alltid min mamma😂😂😂😂
På Lördag är vi bjudna på kalas igen hos min bror då Julia fyller år och då träffar jag mina underbara barn och barnbarn där igen..
Precis som det ska vara..
På fredag är det sommarfesten och det ska bli så kul med gott att äta och dricka igen..
Nästa vecka är fullt av aktiviteter då jag fortfarande har semester och det är då man ska passa på att roa sig..
På måndag blir det en sväng till Lillbabs muséet och kika på det och det blir spännande..
Tycker synd om alla som håller på och släcker bränder nu usch vad dom får kämpa och jag hoppas att dom får det släckt snart.. 
Det här börjat regna lite nu men det behövs mycket mer...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0