Onsdag

Sov till halv 10 i morse och det var så skönt men brukar inte sova så länge.. 
Jag har ju blivit så morgon pigg men det är nog som min läkare sagt att kroppen är trött och gått ner i vilo  läge nu när jag varit sjuk i över 1 halvår och kroppen har varit på högvarv med alla undersökningar och prover och röntgen och allt som pågått under så lång tid så jag behöver nog vila..
Skönt med semester i alla fall..
Idag har vi haft främmande av barn och barnbarn och fikat lite och gått iväg och ätit glass..
Dom har så go glass här..
Setat i solen och bättrat på min bränna igen fast jag ser ut som en neger redan🤣😃😅😄
Sen blev det lite tacos till middag en sån här dag..
Sen lite kaffe på det såklart..
Snart  blir det nog lite tv och bara slappa som man gör på semestern.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0