Måndag

Igår började dagen med ihållande regn och har fortsatt regna hela dagen men det behövs nu för alla bränder..
Det är fortfarande kvavt i luften och jag känner av min astma mer än vanligt nu..
Men det får gärna regna några dagar till så det blir nån ordning här i sverige..
 I förrgår var vi till Eskilstuna och det är så fint där nere..
Åt gott och hade det bra..
Igår tog vi en shoppingtur till Borlänge och inhandlade lite till hemmet och åt gott ute och bara njöt av dagen trots regnet.
Satt upp nya parasollet när vi kom hem för nu är ju första delen av altanen klar..
Nu är det bara resten kvar🤣🤣
Idag är det måndag igen och en ny vecka står på tur..
Jag har ju semester fortfarande och har lite planer än..
Haft besök av barn och barnbarn på förmiddagen..
I natt ringde jag 1177 men det var 40 i kön före mig så jag tog en värktablett och gick och la mig ovh sov och ringde Falun i morse isllet..
Yr i huvet och mår inte speciellt bra kan man kanske säga..
Vila som står på schemat..
Skulle ha gjort färdigt alla kurser också som är kvar men har inte riktigt orkat..
Det är mycket läsning och mycket träning i det hela
Ha en bra dag alla Goa därute..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0