Lördag

Ny dag och solen skiner efter skyfallsregnet som föll igår med åska och man såg inte vägen framför sig..
Finns inget skönare än att få sitta här i trädgården med en kopp kaffe i solen och höra fåglarna kvittra och bara njuta av livet..
Fortfarande hes så jag inte kan prata och ont i halsen så det blir till att vila rösten och stämbanden idag..
Det blåser och jag har hört åskan igen långt borta men den är nog snart här antar jag..
Dom mörka molnen hopar sig på den blåa himlen..
vi har satt presenning på min fina solsäng så den inte ska bli förstörd för den kostar ju en hel del..
Jag har plockat av överdragen och tvättat dom så det blir fräscht.. 
Igår beställde jag blåbär eftersom jag köper inte sånt i affären då jag bara använder svenska bär..
 Så nu har jag både svenska lingon och blåbär och jordgubbar och hallon som är  plockade på svensk mark..
Bara hjortron som fattas nu då..
Kan inte äta köpt lingonsylt för den är så äcklig..
Blir nog så när man är bortskämd med att göra sin egen sylt..
Nu kommer åskan närmare och det är nog snart dax att gå in antar jag..
Ha en bra dag alla Goa.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0