Lördag

En dag till med denna underbara värme och man blir bara brunare och brunare och värmen känns som när vi var i Turkiet..
Varmt och skönt för jag älskar ju värme..
Fast igår kom det stört skurar utan dess like och luften blev helt plötsligt inte lika kvav igen..
Igår kväll var jag på sommarfesten igen med en massa vänner och vi åt gott och drack gott.. 
Vi skrattade och hade jätte skoj.. 
Dom är så tokiga och roliga.. 
Haft främmande på förmiddagen som vanligt så social som jag är😃😃 och mannen bygger första delen på altanen så den ska bli klar och det blir så bra.men han mår inte så bra idag eftersom han drack igår..
Det är nog så när man har öl och sprit gratis.. 
Bara golvet kvar nu och sen staketet förstås..
Fick in lite extra idag då det slog till ordentligt😃😃
Köpte sallad till lunchen idag och det är så gott i värmen..
I torsdags var jag ut och jobbade extra och tjänade en hel del så det lönar dig att jobba extra på semestern.. 
Blir fin lön även nästa månad😃😃
I morgon är det söndag och snart börjar en ny vecka igen..
Ha det bra alla Goa det ska jag ha..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0