Fredag

Vaknade nyss och solen skiner bara lite grann men det har regnat lite.. 
Igår kväll när jag skulle till jobbet så ringde larmet och frågade om jag kunde hoppa in på ett nytt ställe så det gjorde jag.. 
Det var rätt kul att komma till er nytt ställe och prova på annat jobb så nu har jag ett ställe till att vara på när jag har mina resurs pass..
Lite omväxling är jätte kul..
3 nätter kvar innan semester så nu räknar jag ner och det ska bli så skönt.. 
Nästa vecka är full av ställen som ska besökas.. 
Pengar är till för att förbrukas och göra slut på då det kommer alltid nya..
Det blir mentalvårdsmuseet en dag och säterdalen en dag och kryssningen såklart..
Sen blir det lite grillning och poker med nära och kära.. 
Husvagnen såklart som är våran frizon och den måste vi iväg och fixa nya stället som vi har..
Där blir det också bastu och badtunna och det ska bli så fint..
Ibland har man tur..
Igår skänkte jag bort lite pengar till välgörenhet för jag tror att ger man så får man och det stämmer..
Nu laddar jag för mat lagning och natt 3/4..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0