Fredag

Idag är det lite svalare ute och det sägs att det ska komma regn och åska i morgon.. 
Skulle behövas i alla fall för alla som dom som släcker alla bränder världen över..
Igår gjorde mannen nästan klar altanen så det är bara lite kvar nu så det ska bli skönt..
Katterna har varit ute en sväng idag men det är för varmt..
I natt var jag och mina döttrar ute på spökjakt och till och med min största dotter såg hur det spökade hihi.. 
Det var skit häftigt så Det gör vi om snart igen..
Det var inte ens kallt ute..
Igår var det nån dum djävel dom kastade ut en fimp ifrån bilen framför mig hur djävla dum får man bli..
Att man över huvudtaget röker i en bil går över mitt förstånd..
Usch vad äckligt..
Idag har jag haft besök av min dotter och sen kom min bror..
Var meningen att vi skulle åka på midnattstrav ikväll men det är så myckiet getingar så det går inte när jag inte har några sprutor hemma..
Så då blir vi hemma..
I helgen blir det lite shopping och god mat..
Kolla på en bil ska vi hinna med också.. 
Ha en bra dag alla fina😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0