Tisdag

Ny dag och även den nya veckan är på ingång så här när snön faller utanför..
Helgen har varit ömsom bra och ömsom dålig..
I Lördags blev det akuten igen efter en yrsel attack och mådde jätte konstigt med både huvudvärk och en himla konstig hjärtklappning..
Blev konstaterat att jag hade jätte högt blodtryck så i veckan blir det fler prover och nytt blodtryck..
Vila och ta det lugnt..
Sen kom min gulliga dotter med en krya present..
Jag har så otroligt fina och Goa barn som finns runt mig och stöttar och bryr sig😍😍😍😍
I Söndags var jag upp till Vännebo och firade mina barnbarn som fyllt år för länge sedan men eftersom jag varit sjuk så har Jag varken orkat eller kunnat fira dom förrän nu..
Det var jätte skoj att träffa dom och lilla charmtrollet Jamie😍😍
Så mysigt med dom Goa små..
Pratade med min sons sambo om det andliga och det är så häftigt..
Sen åkte jag och tände på min mammas grav så det lyste så fint på kyrkogården..
I fredags var jag till en väninna som är lika andlig som mig så vi gick igenom horoskopet och kollade hur framtiden ser ut😍
Spännande att veta lite i förväg vad som ska hända..
Sen har det bara varit vila som gäller den här veckan och sjukskriven få se om blodtrycket snart går ner igen..
Nya prover och i morgon ringer min läkare få se vad vi kommer fram till..
Idag gjorde jag en god gärning då jag tror på att ger man så får man..
Så jag lånade ut ganska mycket pengar till nån som behövde det😍🤩

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0