Lördag

I morse sov jag ändå till halv 9 vilket jag aldrig brukar göra..
Brukar vara uppe vid 6 om inte tidigare då jag är så kvälls trött..
Antar att kroppen är väl trött och slut av detta höga blodtryck och sjukdomen som aldrig verkar ge med sig..
I Tisdags sökte jag chefen utan resultat så jag provade på torsdag igen men fortfarande utan resultat..
Lämnade i alla fall läkarintyget till hon mitt emot och fick tag i han på fredagen i alla fall så jag fick förklara situationen..
Hemma några veckor nu och är sjukskriven och vila..
Orkar ju ingenting just nu.
Tog nytt blodtryck igår som fortfarande är högt men äntligen lite på väg ner....
Pratade med min son igår och nu äntligen har han fått operationen som han längtat så mycket efter och nu äntligen är det på gång..
Idag var jag in och köpte lite mjölk och jag bjöd på pizza då jag orkar inte ens laga mat..
Idag fyller också en av mina Goa svärdöttrar år..
Många ligger sjuka nu i feber och hosta men jag hoppas att jag klarar mig ifrån det i alla fall..
Igår var min dotter hit och hälsade på en sväng och lämnade julklapp ifrån barnbarnen..
Så gulligt av dom..
Idag är jag mest dö tycker jag..
Ja gäller väl att vila och ta det lugn nu då..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0