Torsdag

vaknade vid halv 5 i morse och det mullrade lite utanför men det blev inte mycket mer heller..
Somnade om trött som jag är mest jämt och hela tiden och vaknade vid halv 10..
Skönt att få sova när man har semester..
Varit kvavt idag så det skulle behövas lite åska nu som rensar luften lite grann..
Fick besök av min dotter på morgonen so. Varit till läkaren.. 
Vi är bara sjuka hela tiden vi två😃😃
Men det finns nog ingen som förstår varann bättre heller än vi två när man förklarar att man är trött och har ont mest hela tiden..
Åkte upp och hjälpte min dotter städa ur lägenheten och förbi och drack en kopp kaffe där innan jag åkte hem och lagade mat åt mannen när han skulle komma hem ifrån jobbet..
Sen upp och var barnvakt en sväng så dom kunde höra det dom skulle.. 
Så i morgon är jag nog helt slut skulle jag tro
Nu har vi gått in i augusti månad och vi har fortfarande så varmt och skönt ute.. 
Jag älskar ju sol och värme och skulle ju gärna ha det året runt om Jag fick.. 
Eftersom jag jobbar natt så är det skönt att kunna ha ljuset på dagen att vistas i så man får tillräckligt med ljus..
Just nu kör jag en kur med vitaminer av alla de slag för att hålla mig något sånär frisk i alla fall..
Det är viktigt med vitaminer för kroppen också.. 
Måste åka iväg till massören nästa vecka så man får nå hjälp med ryggen och nacken också.
Innan allvaret börjar igen..
Läser så mycket hur partierna nu kastar skit på varann nu innan valet och tror dom att det blir bättre bara för det till oss som är väljare..
Det är nog snarare sämre..
Man har rättighet att rösta på vilket parti man vill men vissa tar bort en bara för att man röstar på ett visst parti.. 
Moget säger jag bara..
Sverige är fortfarande ett fritt land och då får man rösta på vad man vill..
Hålla på och tjafsar om sånt fjant när sverige håller på att gå under..
Nej fy fan man skulle gå ihop hela svenska befolkningen och vara hemma 1 enda dag och protestera mot att alla som kommer hit ska ha en massa bidrag och allt gratis medans dom som jobbat hela livet och  betalat skatt ska få betala fullpris för allt..
Det är fan så man skäms över att vara svensk..
Tror folk på allvar att sverige kommer bli bättre..
Nej då snarare sämre.. 
Jag hoppas verkligen inte att sossarna vinner valet för då går sverige under ännu mer än vad det redan gjort..
 Djävla skit sverige..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0