Torsdag

Sitter framför Tv:n och kikar på nyheterna efter ett nattskift innan jag ska gå och sova..
Dricker kaffe och vilar lite innan..
Värmekudden värmer så gött och jag har haft kramper hela natten..
Drygt när man inte får vara frisk nån gång..
Var till ögon mottagningen idag och det blir en remiss till röntgen för att kolla varför det är dom det är och hittar dom inget där blir det en DT röntgen för dom tror att jag har en förträngning  i nåt blodkärl och därför jag känner som jag gör..
Återstår att se..
Folk är helt galna nu när det snart är val och vissa kör med dubbelmoral tyvärr..
Vissa säger att det är bra med alla som kommer hit men dom tänker inte på att det drabbar oss som är födda här med både tandvård...sjukvård.. bidrag m.m....
Barnäktenskap och laglig pedofileri så vart fan är vi på väg..
Sen sjukdomar som tex mässlingen som var utrotad i många år har kommit tillbaka..
Vissa säger att det är dom Som inte vaccinerar sina barn att det är deras fel.
(Vänta få se här nu) 
Många föräldrar har valt att inte vaccinera sina barn då det ger skador och fast dom inte är vaccinerade så har mässlingen iINTE spridits via dom utan varit utrotad som  sagt i många år så HUR  kommer det sig att den kommer tillbaka nu då..
Jo med dom som kommer in hit från andra länder som inte är vaccinerade som håller sig gömda och är här illegalt..
Kom ihåg som jag sa att den var utrotad ÄVEN OM DOM SOM INTE VACCINERAT ...
Läs på lite bättre innan man öppnar käften..
Jag själv hade mässlingen som litet barn och tack och lov för det för  jag varken kan bli smittad eller smitta nån annan..
Inte dog jag för det heller..
Det kommer att komma in mer sjukdomar och det kommer bli en epidemi snart så ni som tycker att det så bra att dom kommer hit ska fan inte klaga heller..
Antingen gillar man att dom kommer hit eller inte..
Så är det bara..
Är så trött på folk som kör med dubbelmoral..
GOD NATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0